Najczęściej zadawane pytania

Czym się różni się usługa diagnostyki od opieki MójKardiolog+?

Usługa diagnostyczna jest przeznaczona dla osób, które odczuwają objawy zaburzeń rytmu serca lub są w wysokiej grupie ryzyka i chciałyby uzyskać diagnozę. Usługa opieki MójKardiolog+ przeznaczona jest dla osób już zdiagnozowanych, które są w trakcie leczenia i chciałyby mieć większą kontrolę nad swoim zdrowiem, zoptymalizować leczenie, a także zwiększyć swoje poczucie bezpieczeństwa w wygodny sposób.

Czy mogę zrezygnować z usługi opieki MójKardiolog+?

Tak! Płatność za usługę odbywa się na zasadzie subksrypcji, płaconej co miesiąc. Możesz zrezygnować w każdym momencie. W przypadku chęci rezygnacji z usługi wystarczy zrezygnować z subskrypcji w panelu klienta lub przesłać mailem lub pocztą odstąpienie od umowy. Nasze Biuro Obsługi Klienta pomoże, przejść sprawnie przez ten proces.

Kto pracuje w Centrum Telemedycznym?

W naszym Centrum Telemedycznym już od ponad 15 lat pracują konsultanci pacjenta, ratownicy medyczni i lekarze specjaliści, którzy całodobowo czuwają nad ponad 3500 pacjentami w usługach opieki oraz dostarczają diagnozę i konsultację dla dziesiątek tysięcy pacjentów rocznie.

Ile badań dziennie mogę wykonywać?

Ilość badań wykonywanych na urządzeniu Kardia jest nielimitowana, a dzięki automatycznym analizom w aplikacji mobilnej, każde z tych badań zostanie wstępnie ocenione przez algorytm. W usłudze diagnostyki, każde z badań przeglądane jest codziennie przez specjalistów w poszukiwaniu zaburzeń rytmu serca. W usłudze opieki, każde z badań na życzenie pacjenta może zostać całodobowo skonsultowane wraz z obecnym stanem pacjenta.

Czy poradzę sobie z obsługą urządzenia KardiaMobile 6L?

Domowe urządzenie EKG (KardiaMobile 6L) zostało zaprojektowane do samodzielnego użytku przez pacjenta w domu. Badania wykonuje się przy użyciu prostej i intuicyjnej aplikacji mobilnej Kardia w telefonie. Każdy pacjent otrzymuje papierową instrukcję, wideo instruktażowe jak wykonywać badania, a także szkolenie telefoniczne z jego obsługi. W trakcie całego okresu diagnostyki lub opieki, pacjent ma możliwość skontaktowania się z darmową infolinią techniczną, która odpowie na wszystkie pytania i pomoże prawidłowo używać urządzenie.


Jeżeli masz pytanie nasi konsultanci chętnie na nie odpowiedzą, nasza infolinia jest czynna od 8.00 do 16.00 +32 37 61 455 lub