Jak utworzyć Raport Zdrowotny w aplikacji Kardia?

Uwaga: Musisz być członkiem KardiaCare lub Premium, aby wygenerować raport zdrowotny z Kardia.

Tworzenie niestandardowego Raportu Zdrowotnego w aplikacji Kardia to szybki i prosty proces. Po prostu postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby wygenerować swój niestandardowy raport:

a) Po otwarciu aplikacji Kardia wybierz przycisk „Historia” na dolnym pasku nawigacyjnym.

b) Następnie wybierz „Generuj Raport” na górze ekranu.

c) Następnie wybierasz datę początkową i końcową dla swojego raportu zdrowotnego:

– Po prostu dotknij daty początkowej, wybierz datę w kalendarzu i powtórz te kroki, aby wybrać datę końcową raportu.

– Niestandardowy raport zdrowotny może być utworzony na okres od 1 do 31 dni.

d) Następnie wybierz zawartość, którą chcesz uwzględnić w swoim raporcie, dotykając jednego z następujących:
- EKG - Ciśnienie krwi - Waga

e) Następnie możesz pobrać ten raport jako plik PDF i udostępnić go, komu chcesz.

f) Możesz również wybrać udostępnienie tego raportu członkom swojego wewnętrznego kręgu.

Jak zapisać się do KardiaCare?

Aby zarejestrować się do KardiaCare, skontaktuj się z obsługą klienta na info@mojkardiolog.pl. Pakiet premium na terenie Polski jest tańszy w przypadku zakupu u nas niż bezpośrednio w aplikacji Kardia.

Czy KardiaCare jest pokryte przez ubezpieczenie?

Niestety, obecnie subskrypcja KardiaCare nie kwalifikuje się do zwrotu kosztów opieki zdrowotnej.

Czy cała moja historia nagrań będzie zapisana w chmurze, gdy zaktualizuję do KardiaCare?

Tak, wszystkie nagrania wykonane podczas członkostwa podstawowego zostaną zapisane w chmurze, jeśli zaktualizujesz do KardiaCare.

Te dane będą nadal dostępne na Twojej liście Historii, a EKG będą oznaczone jako „Zapisane w chmurze”.

Jak jestem obciążany za KardiaCare lub Premium?

Po zarejestrowaniu się do KardiaCare lub Premium opłata będzie pobierana co miesiąc z karty kredytowej. Data obciążenia będzie w dniu zapisania się na subskrypcję. Na przykład, jeśli zapiszesz się 31 marca, opłata będzie powtarzać się w ostatnim dniu każdego miesiąca. Opłata za kolejny miesiąc usługi Premium jest pobierana z góry. Jeśli anulujesz subskrypcję przed końcem następnego miesiąca, nie będziemy mogli zwrócić opłaty za ten miesiąc Premium.

Jak anulować subskrypcję?

Aby anulować subskrypcję skontatkuj się z naszą obsługą pacjenta na info@mojkardiolog.pl