Jeśli mam więcej niż jedno KardiaMobile, jak zmienić urządzenie, z którym chcę nagrywać?

Znalezienie adresu e-mail, który został użyty przy zakładaniu konta Kardia, jest bardzo proste. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby znaleźć użyty adres e-mail:

Otwórz aplikację Kardia Wybierz przycisk „Profil” w prawym dolnym rogu ekranu
Zrzut ekranu

Pod sekcją „Twoje konto” znajdziesz swój e-mail



To jest e-mail, który został użyty do utworzenia Twojego konta Kardia.

Jeśli mam więcej niż jedno KardiaMobile, jak zmienić urządzenie, z którym chcę nagrywać?
Możesz łatwo zmienić urządzenie używane do nagrywania EKG.

- Aby to zrobić, wybierz „Nagraj swoje EKG” na stronie głównej aplikacji Kardia.
- Następnie wybierz ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu.
- Następnie wybierz zmień urządzenie i wybierz urządzenie, którego chcesz użyć do nagrania.

Możesz również zmienić swoje urządzenie w zakładce Profil. Po wybraniu zakładki Profil, wybierz Zarządzaj urządzeniami, a następnie „EKG”. Z tego ekranu będziesz mógł zmienić urządzenie używane podczas nagrywania EKG.
Czy więcej niż jedna osoba może używać KardiaMobile?
Każda aplikacja KardiaMobile jest przeznaczona dla jednego użytkownika, ale inni mogą wykonać EKG za pomocą KardiaMobile użytkownika i być zarejestrowani jako gość. Jeśli ktoś zamierza regularnie korzystać z tego samego KardiaMobile do wykonywania EKG, zalecamy, aby każdy użytkownik miał własne konto Kardia i pobraną aplikację na swój smartfon. W ten sposób ich dane mogą być przechowywane oddzielnie od konta głównego użytkownika.
Jak zresetować hasło, jeśli o nim zapomniałem?
Wszyscy musimy pamiętać wiele haseł. Jeśli zapomniałeś hasła do Kardia, łatwo możesz je zresetować. Wystarczy zrobić następujące kroki:

- Otwórz aplikację Kardia na telefonie
- Dotknij Zaloguj się
- Dotknij Zapomniałeś hasła?
- Wpisz e-mail użyty do utworzenia konta Kardia, a następnie wybierz „Submit”
- Przejdź do swojej skrzynki odbiorczej powiązanej z e-mailem używanym do konta Kardia.
- Następnie otwórz e-mail z resetowaniem hasła od AliveCor.
- Wybierz zielony przycisk „Reset Password” w e-mailu, a zostaniesz przekierowany na stronę internetową, aby zresetować swoje hasło.
- Wpisz swój e-mail Kardia, a następnie wprowadź dwa razy nowe hasło.
- Po zakończeniu wybierz „Submit New Password”
- Po zakończeniu zobaczysz powiadomienie, które informuje „Twoje hasło zostało zaktualizowane”.
- Możesz teraz ponownie otworzyć aplikację Kardia i użyć nowego hasła do zalogowania się
Jak zmienić adres e-mail, którego użyłem do utworzenia mojego konta Kardia?
Możesz samodzielnie zmienić swój e-mail, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami:

- Przejdź na stronę https://app.alivecor.com w swojej przeglądarce internetowej.
- Wprowadź swój e-mail i hasło, aby się zalogować
- Kliknij swój e-mail w prawym górnym rogu, aby otworzyć menu
- Wybierz Moje konto
- Przewiń do sekcji „Zmień adres e-mail”
- Wprowadź nowy adres e-mail, a następnie wybierz przycisk „Zmień e-mail”.