Czy sprzedajecie moje dane?

Kardia nie śledzi ani nie przechowuje Twojej lokalizacji. Uprawnienia do śledzenia lokalizacji są aktywowane tylko z powodu wymogu systemu Android.

Jak utworzyć konto?
Aby utworzyć nowe konto, musisz pobrać i zainstalować aplikację Kardia na kompatybilnym telefonie lub tablecie.

Kiedy uruchomisz aplikację, pojawi się opcja "Utwórz konto". Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, podając wymagane informacje. Po zakończeniu znajdziesz się w aplikacji, gdzie możesz wybrać, aby nagrać swoje pierwsze EKG za pomocą urządzenia Kardia EKG.
Jeśli jestem połączony z moim lekarzem, to kto jest wtedy odpowiedzialny za ochronę moich danych?
AliveCor chroni informacje zebrnae przy pomocy urządzeń i aplikacji Kardia, a Twój dostawca opieki zdrowotnej jest odpowiedzialny za ochronę Twoich informacji jako polityka ich praktyki lekarskiej.
Czy jakiekolwiek zewnętrzne firmy mają dostęp do danych i informacji o użytkownikach?
Zewnętrzni kontrahenci i firmy świadczące niezbędne usługi mogą mieć dostęp do niektórych Twoich informacji potrzebnych do przetwarzania, ale nie mają dostępu do żadnych Twoich nagrań Kardia ani historii zdrowotnej. Dobrym przykładem jest dostawca, który obsługuje przetwarzanie płatności. Tacy dostawcy są zobowiązani prawnie do ochrony informacji, które dzielimy się z nimi.
Jakie dane o mnie przechowujecie?
Podczas tworzenia nowego konta, AliveCor zbiera następujące wymagane informacje: imię, email, data urodzenia, płeć, informacje o paleniu wyrobów nikotynowych, wzrost i wage. Wykorzystujemy te informacje, aby upewnić się, że tylko Ty masz dostęp do tego konta. Inne informacje, które zbieramy podczas tworzenia nowego konta, to: poziom aktywności, leki i informacje zdrowotne. Te informacje są dobrym punktem odniesienia, aby być w stanie lepiej zrozumieć Twój obecny stan zdrowia. Informacje nie są wymagane do dostępu do Twojego konta. Jeśli jesteś subskrybentem Premium, możemy zbierać inne informacje, które możesz wprowadzić do Kardia, takie jak nagrania EKG, ciśnienie krwi, spoczynkowa częstość serca i poziom aktywności. Jeśli jesteś połączonym pacjentem z Twoim lekarzem, wszystkie te informacje będą widoczne w koncie Kardia Pro Twojego lekarza dla identyfikacji i pomocy w zarządzaniu Twoim leczeniem.
Czy AliveCor jest zgodny z HIPAA? Co to oznacza?
Tak, AliveCor jest zgodny z HIPAA. HIPAA to Ustawa o Przenośności i Odpowiedzialności Ubezpieczenia Zdrowotnego, z którą jesteśmy zgodni. Poważnie podchodzimy do prywatności i bezpieczeństwa Twoich informacji medycznych. Oznacza to, że przestrzegamy przepisów HIPAA i HITECH ustanowionych przez amerykański Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, które wymagają, aby na miejscu były środki Kontroli Administracyjnej, Fizycznej i Technicznej. Przestrzegamy wymogów HIPAA, aby używać najlepszych standardów branżowych do ochrony i zabezpieczenia Twoich Chronionych Informacji Zdrowotnych zbieranych za pośrednictwem naszej aplikacji Kardia.
Jakiego rodzaju bezpieczeństwo stosujecie?
Nasze przestrzeganie HIPAA oznacza, że wszystkie dane na naszych serwerach są szyfrowane, gdy są przechowywane lub przesyłane. AliveCor stosuje najlepsze praktyki branżowe, takie jak 256-bitowe szyfrowanie po stronie serwera AES dla zapisów EKG klientów oraz zabezpieczenie warstwy transportowej (TLS 1.2) do nawiązywania bezpiecznego połączenia z serwerami w chmurze i szyfrowania danych w trakcie transmisji.
Czy Alivecor zbiera informacje o użytkownikach, którzy mogą być dziećmi?
Kardia nie jest wskazana przez FDA do użytku pediatrycznego. Nie zbieramy świadomie informacji osobistych od dzieci poniżej 13 roku życia. Jeśli dowiemy się, że dziecko poniżej 13 roku życia podało nam informacje osobiste, podejmiemy kroki, aby usunąć te informacje. Jeśli uważasz, że dziecko poniżej 13 roku życia podało nam informacje osobiste, skontaktuj się z nami na adres privacy@alivecor.com.