Zdarzeniowy holter do 30 dni.

Domowe, wygodne urządzenie EKG

Na czas trwania usługi otrzymasz certyfikowany medycznie aparat EKG, który pozwala wykonać samodzielnie 6-odprowadzeniowe EKG

Nielimitowane wykonywanie badań EKG

Ilość badań w ramach usługi jest nielimitowana

Automatyczne analizy w aplikacji Kardia

Algorytmy sztucznej inteligencji automatycznie wykryją migotanie przedsionków, bradykardię, tachykardię czy prawidłowy rytm zatokowy

Codzienny przegląd badań przez specjalistów

Wykonuj EKG minimum dwa razy dziennie i zawsze w przypadku kiedy poczujesz niepokojące objawy. Wszystkie badania będą codziennie przeglądane przez specjalistów, którzy zareagują w przypadku wystąpienia zaburzeń rytmu serca

Raport oraz zalecenia od specjalisty

Raport z podsumowaniem badań i zaleceniami lekarskimi do 3 dni roboczych od momentu wykrycia arytmii lub zakończenia okresu monitorowania

Zamów - 390 zł

Czy odczuwasz takie objawy?

Sprawdź czy odczuwasz wymienione objawy, które mogą świadczyć o występowaniu u Ciebie zaburzeń rytmu serca. Pamiętaj, że nawet 50% osób nie wie, że choruje na migotanie przedsionków.

Kołatanie serca

Uczucie niemiarowego bicia serca, przeskakiwania w klatce piersiowej,

Omdlenia

Utraty przytomności, osłabienie,
zawroty głowy

Duszność

Pogorszenie tolerancji wysiłku, uczucie "zatykania" w klatce piersiowej, uczucie braku tchu

Udar niedokrwienny mózgu

Migotanie przedsionków jest
najczęstszą przyczyną udaru
niedokrwiennego mózgu

Jak to działa?

Wypożycz urządzenie EKG na 30 dni

Zamów usługę i otrzymaj kurierem urządzenie Kardia 6L na 30 dni do domu, tym samym sposobem odbierzemy to urządzenie od Ciebie po skończonej usłudze.

Wykonuj regularnie badania

Otrzymaj raport z zaleceniami lekarskimi

Na koniec usługi otrzymasz raport dotyczący stanu Twojego zdrowia wraz z zaleceniami lekarskimi. Na podstawie raportu lekarz będzie mógł postawić obiektywną diagnozę i wprowadzić leczenie jeżeli będzie wymagane
Jeżeli masz pytanie nasi konsultanci chętnie na nie odpowiedzą, nasza infolinia jest czynna od 8.00 do 16.00 +32 37 61 455 lub